Krock!

Varför i hela friden lägger folk alltid badminton-tävlingarna på jämna veckor?! Är inte det fruktansvärt onödigt?! Nu kan ju inte jag vara med på allt!! Snyft! Sjukt sugen på att spela ju!! Både det i Karlskrona och det i Karlshamn ligger helt åt helvete fel. Men men... Ska komma och titta iaf när jag kan. Som moraliskt stöd =)

Snart ska mamsen och jag iväg till Sölvesborg och titta på golv (köket ska byggas om snart!! Äntligen!! =D). Ebbis får följa med. Mamma tyckte att det gick bra att ta hunden och kolla på golv, men dock inte att provköra bil. Jag som var sugen på att provköra Mini Coopern!! Typiskt. Jaja, någon gång det här lovet ska vi ta oss bort och göra det. Så det så =P  

Lyckades dessutom tajma precis 2000 sidvisningar. Jag och siffror alltså. Och nu dessutom 13.13 Lyckodag för mig idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback