JULLOV!!

Äntligen!!! Som jag har längtat efter det här lovet! Har nog aldrig varit så skoltrött i hela mitt liv! Men nu är det lov och nu ska det slappas =)

Sitter och skickar över alla mina filer som jag ska behålla från nya till gamla datorn. Helt sanslöst stora filer med bilder. Min musik är inte ens hälften så mycket och jag har ändå mycket musik (främst tack vare Alle och Emelie ;P). Tur att filerna inte ska längre än ut i hallen... det går "snabbt" att skicka dom över msn =P (även fast pappa höll på att avlida när han såg storleken på mapparna =P) 

Idag ska det för övrigt bowlas med badmintonen, sedan ätas lite pizza (igen) med samma människor och sedan ska jag träffa Lizze och Emelie för att bara ta ett lite lugnt firande av jullovet på lorden. Ska bli trevligt (och nyktert för jag kör tror jag =P).  

Trevligt jullov everybody!

Kommentarer
Postat av: Alle

Jag vill me bowla...allt dom har här e strandfotboll och volleyboll...I-landsproblem.-...sa ju att heroes var bra..du kommer inte kunna sluta titta sen:)...en ny dator var på tiden eller:P..hoppas ni har de fint hemma...här e de väldigt bra..puss hej

2006-12-21 @ 16:19:19
Postat av: Jenny

Jag har ju erkänt ;) och jag tycker nog inte att du ska klaga, mina handleder DOG av bowlingen... =P ha det så bra (och våga inte komma hem alltför brun ;P)!! (fuskis som sagt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback