Julklappsutdelning! =D

Sitter här och slöar. Har typ lagat maten och ätit sen Lizze stack bara. Vi bytte julklappar idag jag, Lizze, Emelie, Nea, Sofie och Ru. Den ena av mina julklappar är givna på nästa förfest? Eller vad säger ni? Världens ramaskri på det ;) hahaha. Tack så mycket iaf Emelie. Riktigt roliga julklappar =D

Fick ett samtal från en på jobbet dessutom som undrade om jag kunde ta hennes tid imorn. 14-21. Inte kul, men kassa 1 och dessutom: fredagar=ingen städning (förutom kassorna). Vill dock inte veta hur mycket folk det kommer att vara imorn! Nyårshandlingarna lär dugga tätt... ska bli kul med lite pengar i januari dock =) 

Nej nu ska jag sova lite innan träningen (lycka till på det)... lär väl fastna här istället =P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback