Julafton!

Ja nu har man varit vaken ett tag här. Var uppe vid klockan nio redan och åt en välidgt mysig, men dock lite splittrad eftersom Ebba skulle ut mitt i allt, frukost med hela familjen. =)

Ingen riktig julstämning än men det kommer väl förhoppningsvis... lagom till jullunchen sådär hoppas jag. 

Hunden har lite julstämning i kroppen verkar det som i alla fall, hon har varit och tuggat lite i förskott på hennes (inslagna) paket och även fått öppna min morgongåva (choklad). Att riva bort presentpapper var ju skitkul! Hon har varit i himmelriket än så länge... undrar hur hon kommer att reagera när hon får inslagna köttbullar? Hon är en liten maniac i vanliga fall =) 

Dagens motion är avklarad i alla fall, jag fick Ebba att springa efter mig ut. Förstå att jag måste lägga i högsta växeln för att komma ifrån den lille (inte så men springa kan jag) och hon flåsar inte ens efter en lång (och snabb... kuta som satan) runda runt trädgården och huset. Jäkla hund ;P

Nu ska jag leta upp mina nycklar som jag har förlagt nånstans och sedan ta en liten dusch.

God Jul som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback