Installation

Sådär ja, nu är min nya (och fina dessutom, matchar faktiskt rummet!) dator installerad. Säg grattis och höj ögonbrynen av förvåning eftersom jag (ja, JAG!) installerade datorn helt själv (okej då, kanske inte världens svåraste grej men eftersom jag heter oteknisk i mellannamn är det lite halvstort =P). Men sen krabbade ett program så pappa fick komma och hjälpa till (jag svor mest över att jag inte kunde spela upp Heroes =P) ändå.

Annars inte hänt så mkt. Nea och jag tog en liten promenad innan vi gick hem hit, busade lite med vovven och tittade på Pirates (jag fick den i julklapp). Väldigt mysigt =)

Ikväll blir det ris á la Malta (?) men först: Heroes =D

XXX

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Heroes XXX? näämen jenny, vad är det du ska kolla på egentligen! *raur*

Postat av: Jenny

hahaha. du är så hemsk! bara du som kan komma på ngt sådant! tro vad du vill ;) hahaha

2006-12-25 @ 21:57:13
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Fräddan

Men det är ju dig vi talar om ;)

2006-12-26 @ 12:41:56
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Alle

Börjar ana att du kanske gillar heroes....vem hade rätt:P....erkänn att hon inte e lika bitchig där:).....den 13 januari kommer dom nya avsnitten om du har hunnit se alla jag brände...MÅSTE veta hur de slutar. Och för att föreviga ett citat Jenny sa i lördags när vi pratade om vad vi skulle göra när jag kom hem. "...så kan ju du smitta mej med lite andra saker också"...okey:P...puss hej

2006-12-26 @ 15:57:09
Postat av: Jenny

Nej, inte bitchig... men LITEN Alle, LITEN...!
Och som svar på smittocitatet måste jag säga att jag drog en liknelse lite långt och att du klippte bort de delar som visar att det inte är så farligt som det låter!! För att få hela bilden klar för sig behövs nästan ett helt jävla inlägg =P

2006-12-26 @ 18:42:40
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback