Heroes

Sitter här hemma halvkass och dan och tänkte börja kolla på Heroes, programmet som Alle har tjatat om så länge och som han nu har fixat till mig... men nej, det vill väl inte fungera. Men jag jobbar på det och farsan jobbar på det så snart så =P

På tal om Alle... den fuskisen befinner sig för tillfället i Thailand... jag är ju inte alls avundsjuk eller så. Verkligen inte =P Älskar mig att sitta här i Sverige utan någon julstämning, snö eller knappt ens kyla =P

I övrigt längtar jag (förutom till julen, trots frånvaron av julstämning) till mellandagarna för då kommer min nya dator! =D Finally! Som jag har väntat! På onsdag slutar skolan, fredag blir det Malmö, lördag julgodis-bak, ja mycket finns det nu! Älskar den här tiden på året!!! ...

... trots allt =D

Kommentarer
Postat av: Nea

Knappt kyla, idag är ju dödens dag ute :P

2006-12-18 @ 15:11:28
Postat av: Emelie

Frös ihjäl i morse. På riktigt. See ya in hell! ;D

Postat av: Jenny

Haha, världens tajming. Precis efter blev det dödskallt... så typiskt!

2006-12-19 @ 14:33:26
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback