Dagens underhållning

1. Heroes: Okej då. Jag ger mig. Programmet var överraskande bra... inget Greys Anatomy (som är ikväll förresten!!) än dock och dessutom, jag hittade min och Neas gamla heting från Gilmore Girls. Remember Jess, Nea?? Het som satan iaf!! Lite synd på frisyren dock nuförtiden... fast det gör inte så mkt ;)  

2. Greys Anatomy: Alltid lika stabilt och bra. De nya plastikkirurgen tar andan ur en dessutom... förstår Allison Addison absolut. Fy fan... dock inte snygg kropp... lite för bred för min smak. Som jag har diskuterat (inte här): långa muskler tack! Inte bulliga!

3. Ebba: Juldekorationer är farliga... så pass farliga att man måste skälla och gömma sig bakom lillmatte (läs: mig). Mamma skrattade så att hon höll på att svimma... (ungefär samma skratt som med popcornen på min födelsedag, Sofie vet vad jag menar ;P)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha! Snacka om att jag hade brännmärken av dessa jävla popcorn ;) haha! Ebba lilla, jo visst har hon ett rätt högt underhållningsvärde :)

Postat av: Anonym

Addison ;) hihi
grey's anatomy är grymt bra

2006-12-19 @ 23:30:52
Postat av: Jenny

Addison haha. Sorry lite felskrivning där. Tack =) Och Greys är bäst! =D

2006-12-20 @ 15:15:35
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Nea

Me loooove Jess ;)

2006-12-20 @ 20:39:09
Postat av: Jenny

Me too! Blev allmänt glad när Lisa kom på vem han var... nu har jag ngt att kontra med (internt)... eller titta på =P

2006-12-21 @ 18:29:47
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback