Blondie

Jupp, that's me (och nej jag har inte gjort något dumt igen)... min naturligt blonda/ljusbruna/mörkbruna/lite rödlätta färg har nu blivit ersatt av något som bara kan kallas för blond =D Sofie, gullepluttan, blekte mitt hår idag. Två flaskor (till) behövdes det... mycket hår att jobba med... haha =P Men bra blev det (tycker jag iaf =D) 

Nu sitter jag och väntar på Lizze, som ska hälsa på Ebbis (som i sin tur sover som en stock. typiskt, haha) och sedan ska vi dra vidare till Emelie för en lugn kväll. Ska bli trevligt =) 

Behöver lite trevligt och lugnt efter den askassa träningen igår... =/ BLÄ!! Men jag har utvecklats iaf... wow, en sådan chock!

Jaja, ska träna hoppning på söndag iaf. Där är det inte så mycket press och där regerar jag ;) haha (och Emelie oxå förstås)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback