Årssammanfattning?

Sitter här och funderar över om jag orkar skriva något om 2006 men nej det orkar jag inte. Kan väl nämna att det har gått lika snabbt som vanligt... skönt eller tråkigt kan jag inte riktigt svara på =P

Sitter här och pratar med Adde istället (pratade för han gick och la sig precis), den pojken är ju så jäkla rolig! Dessutom har han grym musiksmak (Yellowcard och fick dessutom ngt annat nu hehe). Han får stå för morgonens citat (kan ju inte ta dagens för det lär väl komma ngt mer =P):

- och som sagt har mer om du gillar de..man e ju valutrustad ;) hahahaha,,,damn ja e bra

Han är som han alltid har varit. Vilka träningar det lär bli när han kommer hem från USA. Hahaha.

Jag lär väl inte hinna uppdatera så:

Gott nytt år till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback